Ενδεικτική φιλμογραφία του «γελοίου» Γιάννη Βούρου
Θα περίμενε κανείς ότι ένας ηθοποιός, όπως ο Γιάννης Βούρος, θα ήταν από τους πρώτους που θα καταλάβαιναν το μεγαλείο της κίνησης στην παρέλαση της Νέας Φιλαδέλφειας, όπου μια ομάδα γυναικών χρησιμοποίησε ένα σκετς των Monty Python για να διακωμωδήσει τον (φασιστικής εμπνεύσεως) θεσμό των παρελάσεων.
Ακριβώς λόγω αυτών των χαρακτηριστικών των ελληνικών παρελάσεων η κίνηση ήταν η μόνη που τίμησε πραγματικά το αντιφασιστικό πνεύμα που θα έπρεπε να έχει η 28η Οκτωβρίου.
Μπορείτε να διαβάσετε το «μανιφέστο» των 10 γυναικών, σε κείμενο που απέστειλαν οι ίδιες στην Εφημερίδα των Συντακτών.
Ο δήμαρχος Ν. Φιλαδέλφειας- Ν. Χαλκηδόνας όμως, προτίμησε να σταθεί στο πλευρό των παπάδων και του «εθνικού κορμού» χαρακτηρίζοντας τις νεαρές γυναίκες «γελοία υποκείμενα».
Ίσως να φταίει και το γεγονός πως όταν οι Monty Python μεσουρανούσαν στο καλλιτεχνικό στερέωμα ο Βούρος αφιέρωνε τις υποκριτικές του ικανότητες στις βιντεοκασέτες της δεκαετίας του ’80 – ίσως το πιο χαμηλό καλλιτεχνικό σημείο από το οποίο έχει περάσει ο ελληνικός κινηματογράφος σε όλη την ιστορία του.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τους τίτλους ορισμένων ταινιών στις οποίες πρωταγωνίστησε:
Και κλάμα ο ξενοδόχος
Ο σοφέρ και το μανούλι
Η Νάνσυ και τα κόλπα της
Σχολή θηλυκών καμακιών
Οι σκληροί του Μπραχάμι
Για όλα φταίνε οι γκόμενες
Ματάκιας και βρωμόστομος
Πολιτσμάνα του σαματά η μάνα
Επάγγελμα: άνδρες (Μια ζωή μανούλια)
ΠΗΓΗ:https://info-war.gr